8 Nisan 2008 Salı

sessiz dizel toyota corolla



Toyota, Corolla’yı iki farklı model olarak yenilemiş ve Corolla Hatchback yerine Nisan 2007’den itibaren Auris’ler yola çıkmıştı. Auris, kısa sürede dikkat çekti. Corolla, 9 aydır sadece sedan kasa ile üretiliyor. Auris ise aslında Corolla özelliklerini taşımasına rağmen farklı model olarak konumlandırıldı. Auris’in dizelleri için "sessiz" yorumu yapılırken, multimode şanzıman sistemi ise kullanıcı için vites değişimine karar verme özelliğiyle yakıt tasarrufu avantajı sağlıyor.

İşte, Auris kullanıcılarının bazı yorumları:
"Yaklaşık 5 aydır Auris kullanıyorum. Dizel olmasına rağmen oldukça sessiz."
"Benim Auris 8 bin km’ye geldi. Aldığımda da memnundum şimdi çok memnunum. Kemeri taktığım yerden bazen gıcırtı geliyor. Servise soracağım. Servis mükemmel. Tavanda sadece aynı hizada olmayan bir plastik aksam vardı. Değiştirilmesini istedim. İkinci soru gelmeden hemen değiştirdiler. Yol tutuşu ve sürüş özellikleri gayet yeterli."
"Dizellerde yüksek devir çevrilmiyor. Benim arabam da öyle; 70 km hızla 5’inci viteste gidiyorum. E modunda tabi. Bu sorun değil. Böylece araç az yakıyor."
"Dizel (D4D) araçla 70-80-90 km’yi 5’inci viteste gidiyorum. Tüketim çok düşük oluyor."

Hiç yorum yok: